FAQ

Hieronder vindt u antwoorden op de meest gestelde vragen. Staat uw vraag er niet tussen? Neem dan gerust contact met ons op.

Voor consumenten

Kan ik alle artikelen die aangeboden worden kopen?
– U kunt als consument alle artikelen kopen die aangeboden worden in onze webshop.

Hoe kan ik betalen?
– U kunt betalen via iDeal, Bancontact/Mister Cash of via een bankoverschrijving. De gegevens voor een overschrijving ontvangt u in uw (bevestigings)mail als u voor deze betaaloptie kiest.

Wat bedragen de verzendkosten?
– De verzendkosten bedragen € 6,95 voor onderdelen die te groot zijn voor uw brievenbus of € 2,50 als deze per post kunnen worden opgestuurd (brievenbuspost). Woont u in België, Duitsland of het Verenigd Koninkrijk dan betaalt u € 12,95 voor de verzending. Zelf afhalen is op ons kantoor en is natuurlijk gratis, echter wel op afspraak.

Wat bedraagt de levertijd?
– Uw bestelling wordt in behandeling genomen zodra wij de betaling ontvangen hebben. De levertijd bedraagt 1 tot 3 werkdagen.

Kan ik ruilen of retourneren?
– U kunt een onderdeel probleemloos binnen 14 dagen ruilen of retourneren na aankoop. U kunt alleen ruilen of retourneren als het product niet uit de verpakking is gehaald en gebruikt is.

Voor installateurs

Hoe moet ik mij aanmelden als klant?
– U kunt zich aanmelden als klant door contact met ons op te nemen. Dit kan per email info@lifemoments.nl of per telefoon +31 33 2587442. Alleen installateurs die ingeschreven staan in de KVK kunnen zich hiervoor aanmelden.

Krijg ik korting?
– Ja, als aangesloten installateur van Life Moments B.V. ontvangt u een aantrekkelijke korting.

Hoe kan ik betalen?
– U kunt direct betalen via iDeal, Bancontact/Mister Cash, een bankoverschrijving of achteraf via een factuur. Dit verwijst zich vanzelf in het bestelproces van onze webshop.

Kan ik ruilen of retourneren
– Neem contact op met ons op als uw vragen heeft of meer wilt weten over de voorwaarden van ruilen of retourneren.